tjoobree

hejsan! de e Karin! i denna blogg e de 3 pers, Karin Hanna och Elly. där av namnet KHE de låter fett mupp men uttala de K.H.E så blir de finfint! skulle ladda ner bilder men de får de andra göra för jag e så sjukt lat XD hehe, problemet e att de säkert kmr ladda ner en cp bild på mig, skulle kanske tänkt på de :S jaja, lika bra ni får reda på hur ful jag e <3 i vanliga fall skulle man kanske skriva typ mega mycke om sig själv och presentera och hålla på men jag skippar den delen och sparar till typ " saker ni inte visste om karin! " delen. nu e de snart jul! yey, vi skulle baka pepperkakshus men det blev ett pepparkaks SPÖK hus, för pepparkaks formerna var typ för ojämna och så :3 sen ser det ut som spindelnät för dedära "limmet" man sätter ihop allt med, aja ska gå nu, puss! // KaRiN PS: ursäckta min fula handstil


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

keh

3 girls, 1 story <3

RSS 2.0