Orolig

tjena bloggen! jag e mega glad men framför allt orolig! mamma och jag har nu lagt ut klapparna under ranen och jag har aldrig sätt så många klappar i mitt liv!!! dessutom så var mega många av dem till mig. först några under granen och sen en hel säck full av andra klappar! men fullt så glad är jag inte som jag ar för någon minus sedan, jo, när min mamma var liten blev hennes hund stulen utanför mat affären fasst de hittade henne senare endå... men tänk om de inte jort det!? tänk om hon var försvunnen för gott!? jo. nu ska min brorja ut och gå med hunden. och han vägrar ta inn honom i affären... tänk om han blir stulen!? han ska gå och handla och jag skulle följa med för all vakta men han sa att han skulle gå lite längre än så så jag kunde inte tyvär... UUURRRSSS, vad ska jag göra det e så obehagligt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

keh

3 girls, 1 story <3

RSS 2.0