GO JUL ALLA BARN!

tjenare! nu är det jul! wohoooo. vaknade extra tidigt, såklart -.- meerd! och kasper kom hem igår. just då var det allt jag önskade mig! men nu är allt jag är allt jag önskar mig en ny tellefån! min är nemligen från stenåldern, jupp. nu har ni hört allt. en urtida tellefån! jag vet inte om ni har hört talas om det barn men den har några saker på sig som man brukade kalla knappar. det är saker av metall eller plast som inte sitter på skärmen (som då är mega liten) och som man trycker på. om du skulle trycke på skärmen skulle du se ut som en idiot -.-´ ... en sak som stör mig, det är nämligen första gången så är det INGEN SNÖ PÅ JUL AFTON!!!!!! gaaaah, nu är gud lite väl snål va? jag menar, här står man och firar hans sons födelsedag för fulla muggar i en hel dag med gran, godis, presenter mm. allt han behöver göra är att ge os lite snö för att höja stämningen men de har då gamle stor pappsen tappa minnet lite så de hade han nu glömt, hohohohoho.... så kan det gå! hohoho- GAAAH, detta får inte gå för sig! ahhrrgg!!!de regna hela natten... :( hoppas det är skillnad hos er! // KaRiN ps: HAPPY HOLLIDAYS/ GLAD HÄLG OCH A GOTT NEW ÅR!!!


Kommentarer
Matilda - FOTOBLOGGARE ♥

Jättesnygg blogg! :D



svar: Tack så jättemycket, och god jul! <3 :)

2011-12-24 @ 10:36:52
URL: http://matildasbilder.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

keh

3 girls, 1 story <3

RSS 2.0