GODMORGON!!!

tjenare! nu står jag och rör om i en gryta med knäck, ska jag vara ärlig ser det rätt äckligt ut men jag vet att det blir gott när det är färdigt. jag skulle smaka men då brände jag mig direkt XD haha, aja. snacka just med elly i tellefånen och vi kunde inte göra något nu för vi ska julstöka och så men kanske på sönda kväll KANSKE! tyckte det var viktigt för er att veta XD är fortfarande på mammas dator tyvär för min e lack :( men jag hoppas att min snart funkar igen, MMMM, fick jusst smaka på knäcken, sem mamma doppat i kallt vatten. GUVAGOTT! men hejdå alla söta små bloggisar! hoppas vi ses snart! puss! // karin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

keh

3 girls, 1 story <3

RSS 2.0