ensam hemma

hejsan alla bloggisar, nu e jag ensam hemma vilket om man heter harin tycker e mega skönt! kållar på nåt mysko program, nyss var de grim men jag vet inte vad jag kollar på nu... hurra för de e jullov,hurra för de e jul på lördag, hurra för min gamla hund e hemma, han brukar va hos hans nya matte och hurra för det e mer snö hos mig än hos elly. muahahahahaa! såg jusst hennes inlägg. kan inte hitta kameran och har ingen iPhone så kan inte fota men aja... sry för alla stavfel, vessa av dem e för jag har min mammas cp dator för min e typ paj men vissa e tragiskt nog inte fejk c: jag e inte så bra på stavning :P DE E JUL PÅ LÖRDAG, woppie! har hittat 2 klappar än så länge som e till mig ett e typ stort och grönt och på sidan räckte inte pappret så man ser att de e en kartång och lite undangömmt står det 800 kr... yesssss. det e ett hjärta på där det står till karin från pappa. seen har jag hittat ett litet kort från farmor till mig och håller man det i solen ser man de e 500 kr i. jag e så sjukt glad! var bara tvungen att skryta lite. och om de räknas har mamma frågat mig en HEL DEL frågor om spelet the sims 3 pets... hehe aja, pussokram alla barn! // karin!


Kommentarer
Hanna

Inte kul att vara ensamm hemma:( Och så har jag sims 3 pets ;) nu fick jag också skryts xD <3

2011-12-22 @ 21:46:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

keh

3 girls, 1 story <3

RSS 2.0